96/09/03 جمعه 16:35

باکس ورورد


ثبت نام
کلمه عبور جدید
مقالات ساخت و تولید

> بررسی نقش ساده سازی در طراحی مهندسی

> توصیه هایی جهت استانداردسازی طراحی مهندسی

> اهداف و مزایای استاندارد سازی فرآیند طراحی و تولید محصولات صنعتی

> بررسی نقش استاندارد سازی در طراحی محصولات صنعتی

> روش محاسبه سرعت اسپیندل و تغذیه در فرزکاری

> بررسی نکات مهم در طراحی قطعات مکانیکی برای تراشکاری

> معرفی کتاب آموزش نرم افزار تحلیل المان محدود Ansys Workbench

> نکات مهم در طراحی قطعات برای سوراخکاری

> راهنمای جامع گرفتن و بستن قطعه کار در ماشینهای فرز CNC - قسمت سوم

> بررسی عیوب سطحی قطعه کار و مشکلات فرزکاری

> دانلود رایگان کتاب ماشینکاری فلزات اثر Thomas Childs

> کاربردهای تیغه فرز انگشتی تک پر (Single Flute) در فرزکاری

> پارامترهای مهم ماشینکاری و براده برداری در دستگاه فرز CNC

> الزامات اولیه در انتخاب متریال و فرآیند تولید در طراحی مهندسی

> راهنمای جامع گرفتن و بستن قطعه کار در ماشینهای فرز CNC – قسمت اول

> راهنمای جامع گرفتن و بستن قطعه کار در ماشینهای فرز CNC – قسمت دوم

> معرفی نقاط مرجع در ماشینهای فرز CNC

> طراحی برای تولید و مونتاژ (Design for Manufacturing & Assembly) چیست؟

> آموزش زبان برنامه نویسی G Code و M Code دستگاه فرز CNC

> اصول طراحی قطعات مکانیکی برای ماشینکاری

جستجوی پیشرفته آگهی ها
کلمات کلیدی:
روش جستجو:
به صورت عادی
مقادیر شامل تمام کلمات باشد (AND)
مقادیر شامل یک از کلمات باشد(OR)

موقعیت جغرافیایی:


دانلود رایگان

آرشیو مطالب

پرینت
بازدید: ١۴١٩
93/07/12 شنبه 13:26

راهنمای نگارش آگهی

هر آگهی و تبلیغ اینترنتی به دو طریق دیده می شود ,اول با ورود کاربر به سایت و جستجوی آگهی مورد نظر در صفحات داخلی و دوم, نمایش مستقیم آگهی در نتایج موتورهای جستجویی همچون گوگل. در روش اول ,رنکینگ سایت و پربازدید بودن آن مهمترین دلیل دیده شدن آگهی است در حالیکه در روش دوم ,شیوه نگارش آگهی بیشترین نقش را در میزان بازدید کاربران ایفا می کند. البته با در نظر گرفتن این نکته که برنامه نویسی سایت آگهی بخوبی انجام شده باشد. با توجه به موارد گقته شده و لزوم جذب حداکثری بازدید از طرف موتورهای جستجو, نکات زیر را برای تهیه یک آگهی پربازدید مورد توجه قرار دهید :

 
1- برای هر یک از کالاها یا خدمات خود ,یک آگهی مجزا درج کنید.
 
فرض کنید در کارگاه خود خدمات تراشکاری, ریخته گری و فرزکاری ارائه می دهید و می خواهید توانایی های خود را تبلیغ کنید. دو راه پیش رو دارید ,اول اینکه تمام قابلیت های خود را در یک آگهی ثبت کنید و دوم اینکه برای هر کدام از قابلیت های خود یک آگهی مجزا ثبت کنید. در روش اول , آگهی شما متمرکز بر موضوع نبوده و تراکم کلمات کلیدی در عنوان و متن آگهی ,پایین خواهد بود و در نتیجه بازدید کننده کمتری خواهید داشت.

 

2- عنوان آگهی را بگونه ای انتخاب کنید که در بردارنده کلمات کلیدی مهم باشد.

یک آگهی دهنده لازم است کلمات کلیدی احتمالی که کاربران به کمک آنها به سمت آگهی وی جذب می شوند را شناسایی نموده و کسب و کار خود را با تمرکز بر این دسته از کلمات کلیدی معرفی نماید. دقت کنید که عنوان آگهی کمتر از 10 کلمه باشد

 

3- در متن آگهی صرفا جزئیات مربوط به کالا و خدمات خود را معرفی کنید.

سعی کنید حداقل 5 خط در مورد قابلیت های تخصصی خود مطلب نوشته و از بیان جملات غیر فنی, ادبی و دارای کلمات غیر کلیدی و جزییات کم اهمیت خودداری کنید.

 

4- در بخش توضیحات موتور جستجو, خلاصه ای از آگهی خود را بیان کنید.

در این قسمت , حدود یک و نیم خط و نه بیشتر ,درباره آگهی خود توضیح دهید و از بیان کلمات و جملات غیر ضروری و نامرتبط پرهیز کنید.

 

5- از درج آگهی مشابه در سایت های مختلف پرهیز کنید.

تا جاییکه می توانید برای تبلیغ کالا یا خدمات خود , در هر سایتی یک آگهی متفاوت درج کنید زیرا موتورهای جستجو, آگهی های مشابه را بعنوان اسپم شناخته و در نتایج خود نمایش نمی دهند.

 

 

:. عملیات خانكشي (Broaching) :. عملیات خانكشي (Broaching)
خان كشي نوعي عمليات براده برداري توليدي است كه براي ايجاد سطوح تخت، شيارها، هزارخاري وسطوح فرم دار ديگر بر روي قطعات مي باشد ...
بازدید: ٣۶٨٣
آب بندی و پکینگ در هیدرولیک و پنوماتیک آب بندی و پکینگ در هیدرولیک و پنوماتیک
آب بندها (پکینگ) در سیستمهای هیدرولیکی و انواع و اقسام آب بند ها (پکینگ ها) مورد استفاده در ماشین های هیدرولیکی ...
بازدید: ١٩٧٨
شیرهای کنترل جهت در پنوماتیک شیرهای کنترل جهت در پنوماتیک
انواع شیرهای کنترل جهت در پنوماتیک و هیدرولیک و کارکرد آنها در ماشینهای پنوماتیکی و هیدرولیکی ...
بازدید: ١٣٩۶

طراحی سایت و سئو توسط ضابط