Menu

روش های تبلیغات در تلگرام

در سایت انجمن پزشکان عمومی ایران

 

انجمن پزشکان عمومی ایران به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین نهادهای غیردولتی ایران نماینده ده‌ها هزار پزشک عمومی فعال در عرصه بهداشت، درمان و سلامت کشور بوده و سایت و کانال تلگرامی آن به‌عنوان ارگان رسمی اینترنتی انجمن مورد توجه پزشکان و ارایه‌دهندگان خدمات دارویی، درمانی و سلامت قرار دارد.

اگر شما هم می‌خواهید از این رسانه‌ها کالا یا خدمات خود را به جامعه پزشکی کشور معرفی کنید، لطفاً به راهنمای زیر توجه فرمایید:

بلیغات بیستکا سامانه ای برای انجام تبلیغات در پیام رسان ها است. این سایت با تمرکز بر تبلیغات تلگرامی کار خود را شروع کرده است و قصد دارد به زودی امکان تبلیغ در سایر پیام رسان ها را نیز به لیست فعالیت های خود اضافه کند. در حال حاضر تبلیغات بازدیدی تلگرام اصلی ترین و کلیدی ترین فعالیت سایت تبلیغاتی بیستکا به شمار می آید که به سه روش تبلیغات بازدیدی ساده، تبلیغات بازدیدی موضوعی و تبلیغات در کانال های پربازدید تلگرام انجام می شود. تبلیغات بازدیدی ساده، جز تبلیغات ارزان تلگرام است؛ زیرا تبلیغ در همه کانال ها قرار می گیرد و مرتبط بودن موضوع تبلیغ با موضوع کانال و همچنین تعداد اعضای کانال اهمیت زیادی ندارد. در تبلیغات بازدیدی تلگرام، به ازای تعداد دفعاتی که تبلیغ دیده شده است، هزینه پرداخت می شود. با توجه به اینکه از چه روشی برای تبلیغ استفاده شود، قیمت تبلیغات در تلگرام متفاوت است. تعرفه های تبلیغ در کانال های تلگرام با توجه به موضوع کانال، تعداد اعضای کانال و میزان بازدید پست های کانال تعیین می شود. واضح است که برای داشتن تبلیغات موثر در تلگرام بهتر است، تبلیغ در کانال هایی که با موضوع تبلیغ مرتبط هستند و کانال های میلیونی تلگرام که بازدهی خیلی بالایی دارند قرار بگیرد. به طور مثال برای تبلیغ یک سالن زیبایی بهتر است تبلیغ توسط گروه های تبلیغات بانوان انجام شود تا تعداد بیشتری از مخاطبان تبلیغ، تبدیل به مشتری شوند. نوع دیگری از تبلیغات تلگرامی که در آینده ای نزدیک به تبلیغات بیستکا اضافه خواهد شد، تبلیغات کلیکی در تلگرام است. در این مدل از تبلیغات به ازای تعداد دفعاتی که بر روی لینک تبلیغ کلیک شود، هزینه پرداخت می شود. کسب درآمد از تبلیغات بازدیدی تلگرام یکی از روش های درآمدی است که معمولا صاحبان کانال در تلگرام از این روش استفاده می کنند و چون تعداد بازدید توسط خود تلگرام شمارش می شود، مطمئن و بی دردسر ترین روش درآمدی محسوب می شود. پنل تبلیغاتی بیستکا این امکان را فراهم کرده است و به صاحبان کانال های تلگرام امکان قرار دادن تبلیغ و کسب درآمد از طریق تعداد بازدید را می دهد. کسب درآمد از تبلیغات کلیکی تلگرام نیز به زودی به امکانات این پنل اضافه خواهد شد. پنل هوشمند تبلیغات بیستکا یک راه ارتباطی بین مشتری ها و کانال های تلگرامی باشد. همچنین سعی شده تا با دسته بندی موضوعی کانال ها، جامعه هدف بهتری برای تبلیغات ایجاد شود. تبلیغات بیستکا توسط الگوریتم های منحصر به فرد، کانال های تلگرامی که بازدهی بالایی دارند را شناسایی و در اختیار مشتریان قرار دهد.

شیوه‌نامه تبلیغات در رسانه‌های انجمن پزشکان عمومی ایران

(مصوب ۹۷/۳/۱۰)

🔻پیوست ۱
🔻تعرفه‌ انتشار تبلیغات در کانال تلگرامی انجمن پزشکان عمومی ایران

۱. تعرفه‌ انتشار تبلیغات در کانال تلگرامی انجمن پزشکان عمومی ایران در حال حاضر (تا پایان سال ۹۷) ۱۵۰ هزار تومان برای هر نوبت است.

۲. آگهی پس از توافق و واریز وجه، حداکثر ظرف ۴۸ ساعت در کانال منتشر خواهد شد.

۳. آگهی ۴۸ ساعت بعد از انتشار، از کانال حذف خواهد شد.

۴. در صورت انتشار همزمان آگهی جایگاه A1 یا جایگاه A2 در سایت انجمن، مبلغ آگهی تلگرامی ۵۰ درصد تخفیف خواهد داشت.

۵. سفارش همزمان ۵ نوبت یا بیشتر آگهی تلگرامی، تخفیف‌هایی به‌شرح زیر خواهد داشت:

– هر ۵ نوبت، یک نوبت رایگان یا یک ماه آگهی رایگان در یکی از جایگاه‌های B یا C سایت

– هر ۱۰ نوبت، سه نوبت رایگان یا یک ماه آگهی رایگان در یکی از جایگاه‌های A سایت

– هر ۲۰ نوبت، هفت نوبت رایگان یا دو و نیم ماه آگهی رایگان در یکی از جایگاه‌های A سایت

۶. هر نوبت تبلیغ تلگرامی شامل یک پست متنی یا تصویری است.

🔻پیوست ۲
🔻تعرفه‌ انتشار تبلیغات در سایت انجمن پزشکان عمومی ایران

۱. تعرفه تبلیغات در سایت انجمن با توجه به موقعیت‌ها (شرح در تصویر http://isgp.ir/wp-content/uploads/2015/01/adv-map.jpg) به‌شرح زیر است:

– جایگاه A1 مبلغ ۳۰۰ هزار تومان برای یک ماه / ۱ و نیم میلیون تومان برای شش ماه

– جایگاه A2 مبلغ ۲۵۰ هزار تومان برای یک ماه / ۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان برای شش ماه

– جایگاه‌های B مبلغ ۱۰۰ هزار تومان برای یک ماه / ۵۰۰ هزار تومان برای شش ماه

– جایگاه C1 مبلغ ۱۰۰ هزار تومان برای یک ماه / ۵۰۰ هزار تومان برای شش ماه

– جایگاه C2 مبلغ ۸۰ هزار تومان برای یک ماه / ۴۰۰ هزار تومان برای شش ماه

بازدید ها و … مشخص می شود. تیم تبلیغات بیستکا کانال های پر بازده را شناسایی و امکان تبلیغ در آن ها را برای کاربران میسر می سازد. هزینه این روش بیشتر از سایر روش ها است اما نرخ بازدهی در آن به مراتب بالاتر است.

در این روش از تبلیغات تلگرامی، به ازای تعداد دفعاتی که کاربران بر روی لینک تبلیغ کلیک کنند، هزینه پرداخت می شود. نکته قابل توجه در تبلیغات کلیکی تلگرام این است که، باید لینک را توسط ابزارهایی کوتاه و قابل آنالیز کرد. شمارش تعداد کلیک ها نیز از طریق همین ابزارها انجام می گیرد.
معمولا اکثر کانال ها به خصوص کانال های بزرگ و ابر گروه ها این روش از تبلیغات تلگرامی را نمی پذیرند یا با قیمت های خیلی بالا حاضر به انجام آن می شوند که در این صورت به علت بالا رفتن هزینه تبلیغ، نرخ بازدهی به طور قابل توجهی کاهش پیدا می کند.
مشکلی که در تبلیغات کلیکی تلگرام ممکن است اتفاق بیفتد، کلیک غیر واقعی بر روی لینک است. ربات هایی وجود دارند که به عنوان کاربر بر روی لینک کلیک می کنند. گاهی صاحبان کانال های تلگرامی برای دریافت هزینه بیشتر از این ربات ها استفاده می کنند.
تبلیغات کلیکی تلگرام برای افزایش ترافیک سایت یا هدایت کاربر به یک صفحه وب یا تلگرام بسیار مناسب است اما توصیه می شود جهت جذب ممبر کانال تلگرام از این روش استفاده نشود. زیرا برای شمارش تعداد کلیک، کاربر باید از تلگرام خارج شود، و پس از شمارش دوباره به اپلیکیشن تلگرام باز گردد که این فرآیند زمان بر است و احتمال از دست دادن کاربر در این میان زیاد است.برای سفارش تبلیغات در تلگرام باید تمامی موارد ذکر شده را رعایت کنید.

درج آگهی و نیازمندی در کارگاه24

۳. تبلیغات ساعتی تلگرام

روش ساعتی در تبلیغات تلگرامی، تنها روشی است که در آن تقلبی وجود ندارد با اطمینان خاطر می توان آن را انجام داد. قبل از شروع تبلیغات ساعتی تلگرام، میزان ساعتی که باید تبلیغ در کانال قرار بگیرد مشخص شده و هزینه آن پرداخت می شود. تبلیغ در ساعت مشخصی در کانال قرار گرفته و در ساعت مشخصی از کانال برداشته می شود. در این روش، تنها نکته مهم این است که ساعتی را برای تبلیغ انتخاب کنیم که تعداد بازدید کانال بیشتر است. به طور مثال اگر تبلیغی مربوط به خانم های خانه دار است، بهتر است در طول روز که خانم ها وقت بیشتری دارند، در کانال قرار بگیرد و حوالی عصر از کانال برداشته شود.
یکی از بهترین زمان ها برای تبلیغات ساعتی، ۱۱ شب تا ۹ صبح است که به اصطلاح به آن “تبلیغات شبانه” گفته می شود. تبلیغات شبانه قیمت بالایی دارند اما تعداد افرادی که تبلیغ را مشاهده می کنند بسیار بالا بوده و این امر موجب بالا رفتن میزان اثربخشی و بازدهی تبلیغ خواهد شد.
هزینه این تبلیغات در کانال های مختلف متفاوت است و معمولا قیمت آن سلیقه ای و بنا به نظر صاحب کانال مشخص می شود.

۴. تبلیغات تلگرامی توسط افراد تاثیر گذار

در این روش از تبلیغات تلگرامی، تبلیغ در کانال افرادی که محبوبیت و تاثیرگذاری خوبی در بین مردم دارند قرار می گیرد و همین موضوع باعث می شود مردم بیشتر تحت تاثیر تبلیغ قرار گرفته و به آن اعتماد کنند. اگر بتوانیم در تبلیغات تلگرامی از حضور این افراد نیز استفاده کنیم، اعتماد افراد به تبلیغ بیشتر و در نتیجه اثربخشی آن چند برابر می شود.
این روش از تبلیغات تلگرامی، فقط به کسب و کارهایی توصیه می شود که بودجه تبلیغاتی بالایی دارند زیرا هزینه های آن با فاصله از سایر روش ها بالاتر است. در تبلیغات گسترده در تلگرام شما میتوانید از تمامی روش های مذکور استفاده کنید. در این میان کانال های تبلیغاتی رایگان تلگرام و گروه فقط برای تبلیغات نیز وجود دارد که شما میتوانید از آنها برای تبلیغات استفاده کنید.

توصیه های بیستکایی برای تبلیغات تلگرام

به این نکته دقت کنید، که هر چقدر هم درست ترین روش تبلیغات تلگرامی را انتخاب کرده باشید، اگر بنر چشم نواز یا کپشن جذابی نداشته باشید، نتیجه مورد انتظار را نخواهید گرفت.
در طراحی بنر باید به نکاتی مانند رنگ بندی، طرح، سایز متن ها و … دقت کنید. در اکثر مواقع استفاده از طرح های مینیمال و ساده که فقط به قسمت های مهم تبلیغ اشاره می کند می تواند باعث جذاب و گویا بودن بنر شود.
نکته بعدی برای داشتن تبلیغ موثر، نوشتن کپشن تاثیرگذار است. برای نوشتن کپشن سعی کنید حس کنجکاوی کاربران را تحریک کرده و با استفاده از ایموجی ها کپشن را چشمگیر و جذاب کنید.
شرکت های بزرگ معمولا برای نوشتن کپشن از افرادی به نام کپی رایتر کمک می گیرند. تخصص کپی رایتر نگارش متن و شعارهای تبلیغاتی است که موجب افزایش بازدهی شود. هزینه ای که این افراد بابت کپی رایتینگ دریافت می کنند با توجه به تواناییشان متفاوت و کمی گران است اما می توانند نتیجه یک تبلیغ را به صورت چشمگیری جا به جا کنند.

عمر انواع شبکه‌های اجتماعی (مانند تلگرام، فیس‌بوک، اینستاگرام و …) در ایران از ۱۰ سال کمتر است. اولین جریانی که به موازات فراگیری شبکه‌های اجتماعی پدید آمد، جریانی مخالف بود که اعتقاد داشت این شبکه‌های اجتماعی ارتباطات رودرو را ضعیف کرده‌اند و جوانان نخبۀ ایرانی را از مطالعه و کارهای مفید دور کرده‌اند. به خصوص که این شبکه‌ها در ابتدا مورد استفادۀ جوانان بود و کمتر مورد توجه طیف بزرگسالان بود.

اما زمان گذشت، زمان گذشت و به تدریج ویژگی‌های مثبت شبکه‌های اجتماعی در میان تمام رده‌های سنی جا افتاد. در این میان یکی از اساسی‌ترین مسائلی که به شبکه‌های اجتماعی هویت ویژه‌ای داد و جایگاهشان را ارتقا بخشید، بحث تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی بود.

امیدوارم شما هم مثل من از طرفداران پروپاقرص سوریلند باشید تا بتوانید درک کنید که چه لذتی در دیدن یک تبلیغ خلاق و متفاوت وجود دارد. تبلیغات مجازی به خصوص تبلیغ در تلگرام و اینستاگرام به سرعت گوی سبقت را از تمام فرم‌های دیگر ربود. چراکه به نسبت فرم‌های سنتی بیشتر هدفمند بود، مخاطب را در نظر می‌گرفت، آدم‌ها ساعت‌های زیادی را در شبکه‌های اجتماعی سپری می‌کردند و بسیار پربازده‌تر از هر نوع دیگری از تبلیغات بود. (علتش را در همین مقاله قرار است توضیح دهم.)

من در این مقاله قرار است به تبلیغات در تلگرام بپردازم. در نهایت خوشحالی باید به شما بگویم که این شما و این ۴۰ میلیون کاربر فعال تلگرام در ایران. البته من به شخصه نیازی به این آمار ندارم وقتی که پدرم را می‌بینم که برای من تبلیغات کتابفروشی‌ها را فوروارد می‌کند و او همان آدمی بود که تا دو سال پیش حتی با خریدن گوشی هوشمند! مخالف بود. پس قطعا تبلیغات تلگرام می‌تواند غوغا کند.

و اما ….http://kargah24.ir/

۵ روش فوق‌العاده برای تبلیغات تلگرام

تیلیغ در تلگرام به روش‌های متفاوتی انجام می‌شود. در ادامه ۵ روش اساسی تبلیغ در تلگرام را بررسی می‌کنم تا شما بتوانید بهترین تبلیغ را متناسب با کسب‌وکار خود انجام دهید

    1. تبلیغات بازدیدی تلگرام

      یکی از مهم‌ترین و بهترین روش‌های تبلیغات در تلگرام همین روش تبلیغات بازدیدی در تلگرام است، چراکه اساسا تلگرام بر اساس بازدید پیش می‌رود. منظور من از بازدید در تلگرام چیست؟

      حتما برایتان پیش آمده است که مطلبی را از یک کانال برای شخصی فوروارد کنید. در این حالت شما یک آیکن چشم کوچک پایین پست می‌بینید و یک عدد کنارش. این عدد نشان‌دهندۀ بازدید از آن پست یا تعداد افرادی است که آن پست را دیده‌اند.

      تبلیغات بازدیدی به این صورت است که شما تبلیغ خود را (که می‌تواند ویدیو، عکس، وبسایت شما یا هر محتوای دیگر) را در چند کانال پربازدید قرار می‌دهید. معمولاً کانال های منتشر کننده تبلیغات بازدیدی، از نظر تعداد اعضا در حدی متوسط قرار دارند. شما می‌توانید چند کانال مرتبط با زمینۀ فعالیت خود و تبلیغتان پیدا کنید و تبلیغ خود را در این کانال‌ها به نمایش بگذارید.

      چند مزیت مهم تبلیغات بازدیدی موارد زیر است:

      هزینه تبلیغات شما هدفمند مصرف می‌شود: در این روش شما بر اساس تعداد بازدیدی که از تبلیغ شما انچام می‌شود، هزینه می‌پردازید. در واقع تمام هزینه شما بابت دیده شدن تبلیغتان است و هیچ هزینه اضافی نمی‌پردازید. مثلا اگر شما در روزنامه تبلیغ کنید اصلا مشخص نیست چه تعدادی تبلیغ شما را می‌بینند اما این روش کاملا هدفمند است.

      اصلا مهم نیست چقدر پول تبلیغات دارید: حتی اگر بودجۀ اندکی برای تبلیغاتتان دارید، یا الان شرایطتان مناسب نیست، می‌توانید از تبلیغات بازدیدی استفاده کنید، چراکه می‌توانید به همان تعداد بازدیدی که می‌توانید هزینه کنید و این انعطاف‌پذیری فوق‌العاده است. برای مثال تبلیغات بیلبوردی بسیار هزینه‌های گزافی دارند و شاید اگر این تلگرام عزیز نبود هیچگاه یک کسب‌وکار کوچک اما خوش‌فکر نمی‌توانست آنطور که باید خودش را به مخاطبان معرفی کند. و حالا وقت این است که بگوییم، تلگرام! مرسی که هستی

      هیچ‌چیز مانند مطمئن بودن لذت‌بخش نیست: در این روش شما خودتان می‌توانید ببینید دقیقا چه تعداد تبلیغ شما دیده شده است و از بازدید فیک و چیزهایی از این قبیل خبری نیست. برای برخی از آدم‌ها این مطمئن بودن از هر چیز دیگری مهم‌تر است و احتمالا فوق‌العاده خوشحالشان خواهد کرد.

      شاید در این قسمت بگویید که از کجا می‌توانید مطمئن باشید که این کانال‌ها برای تبلیغ شما کیفیت مطلوبی دارند؟ شما به راحتی می‌توانید به صفحۀ تبلیغات بازدیدی در تلگرام در سایت دیدوگرام مراجعه کنید و من به شما این اطمینان را می‌دهم که ما کیفیت تمام کانال‌هایی که قرار است تبلیغ شما را منتشر کنند را به دقت چک می‌کنیم.

      تبلیغات بازدیدی در تلگرام

       

    2. تبلیغات کلیکی در تلگرام

      یک روش دیگر تبلیغات تلگرام  تبلیغات کلیکی در تلگرام است. شما برای پیاده‌سازی این روش تبلیغاتی حتما به سامانه‌های تبلیغات در تلگرام نیاز دارید. روش تبلیغات کلیکی در تلگرام به این صورت است که شما تبلیغ خود را به کانال‌هایی که موضوعاتی مرتبط با فعالیت شما دارند می‌دهید و تنها به ازای هر کلیکی که روی تبلیغات شما می‌شود، هزینه می‌پردازید. اما مزیت‌های این روش تبلیغاتی چیست؟

      • و باز هزینه تبلیغات شما هدفمند است: تلگرام از این جهت فوق‌العاده است، چراکه اینجا هم مانند بالا شما کاملا هدفمند هزینۀ تبلیغات خود را می‌پردازید و هزینۀ شما به ازای هر کلیک محاسبه می‌شود. البته در این روش دقت کنید که تبلیغ خود را به یک سامانه مطمئن بسپارید، چرا که اگر نظارت درستی روی این نوع تبلیغ انجام نشود، ممکن است کلیک‌های غیر واقعی بر روی تبلیغتان انجام شود.
      • و باز متناسب با جیبتان می‌توانید تبلیغ کنید: در اینجا هم شما متناسب با هزینه‌ای که در نظر دارید می‌توانید تعداد کلیک خود را مشخص کنید. عموما در اکثر سامانه‌ها این هزینه از ۲۰۰ تومان شروع می‌شود تا هر مقداری که بخواهید.
      • تبلیغات کلیکی برای تبلیغ وبسایت یا اپلیکیشن فوق‌العاده است: این تبلیغ عموما برای افزایش اعضای کانال مناسب نیست، چراکه با کلیک بر روی تبلیغ کاربر از تلگرام خارج شده و بعدا دوباره بازخواهد گشت  اما برای تبلیغات یک وبسایت یا معرفی یک اپلیکیشن فوق‌العاده بازدهی بالایی دارد.

      تبلیغات کلیکی در تلگرام

      برای اطلاع بیشتر از تبلیغات کلیکی و آشنایی با تعرفه‌های ما تنها کافی است به صفحۀ تبلیغات کلیکی ما در دیدوگرام مراجعه کنید.

    3. تبلیغات ثابت و ساعتی تلگرام در کانال‌های بزرگ تلگرام

      در این روش شما یک مبلغ به کانال‌های تلگرام یا هر سامانه‌ای که تبلیغات تلگرام شما را انجام می‌دهد، می‌پردازید و به ازای آن تبلیغات شما برای ۱۲ یا ۲۴ ساعت در کانال های مختلف منتشر خواهد شد. اگر قصد دارید تبلیغات ۱۲ ساعته انجام دهید، حتما دقت کنید که چه ساعتی را برای اینکار انتخاب می‌کنید. چراکه هم می‌توانید ۱۲ ساعته روز و هم ۱۲ ساعت شب را انتخاب کنید. مزیت‌های این روش عبارتند از:
      • برای برندینگ شما فوق‌العاده است: از آنجایی که این کانال‌ها اعتبار زیادی دارند، کاربران نیز به محتوای منتشر شده از این کانال‌ها به راحتی اعتماد می‌کنند و همین به شما نیز اعتبار ویژه‌ای می‌بخشد و همین اعتبار تاثیر فوق‌العاده‌ای بر برندینگ شما دارد.
      • طیف مخاطبان شما به شدت گسترده است: این کانال‌ها اعضای زیادی دارند، بنابرین تبلیغ شما توسط طیف وسیعی از مخاطبان دیده می‌شود و همین دیده‌شدن در برندینگ و فروش شما تاثیر به سزایی دارد.
      • خودتان انتخاب می‌کنید که چه زمان تبلیغ شما دیده‌شود: تصور کنید زمینۀ فعالیت شما فروش فیلم و سریال است. بنابرین طیف مخاطبان شما عموما جوانان عشق فیلم هستند. این عزیزان عموما جوانان شب‌بیداری هستند که روزها تا لنگ ظهر خواب هستند (برخلاف من). بنابرین بهترین زمان تبلیغ برای مخاطبان شما ۱۲ ساعت شب است و این فوق‌العاده است که شما بتوانید بر اساس مخاطبان خود ساعت مناسب تبلیغ خود را ارائه دهید.
      و اما هزینۀ این نوع تبلیغات ثابت اصلاً مشخص نیست و عوامل زیادی در تعیین این هزینه دخیل است؛ مثلا تعداد اعضای کانال، موضوع کانال و میزان هدفمند بودن تبلیغات و … اما حدوداً قیمت این نوع تبلیغات در یک کانال معمولی از ۲۰ هزار تومان شروع می شود. برای مشاهدۀ تعرفه‌های تبلیغات ثابت و ساعتی در تلگرام به صفحۀتبلیغات کانال‌های بزرگ مراجعه کنید.
    4. افزایش تعداد اعضای کانال یا خرید ممبر (member) تلگرام

      البته این روش را نمی‌توان مستقیما یک روش تبلیغاتی دانست، چراکه افزایش اعضای کانال شما عموما به معنای افزایش فروش شما نیست. اما اگر شما برای کسب‌وکار خود یک کانال راه‌اندازی کنید و برای کانال خود محتوای مناسب، خلاق و آموزنده تولید کنید، افزایش تعداد اعضای کانال کمک زیادی به فروش و دیده‌شدن کانال شما می‌کند. با اینکه افراد زیادی به این روش علاقه‌مندند من این روش را به شما توصیه نمی‌کنم.

    5. تبلیغات توسط افراد تاثیر گذار یا Influencer marketing

      این روش یکی از مطرح‌ترین و موثرترین روش‌های تبلیغات در تمام دنیاست. این روش از یک اصل سنتی تبلیغات پیروی می‌کند.
      تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا در بیلبوردهای چرم مشهد از بهرام رادان به عنوان مدل استفاده می‌شود؟ یا برند شانل از نیکول کیدمن برای تبلیغات برند خود استفاده می‌کند؟
      همۀ اینها به این دلیل است که اینها افراد تاثیرگذاری در جامعه هستند. افراد زیادی دنباله‌روی این افراد هستند و با تبلیغ یک برند افراد زیادی به سمت آن گرایش پیدا می‌کنند. معادل آنلاین این تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی توسط افراد تاثیرگذار است. این روش برای برندسازی و کسب‌وکار شما مثل معجزه عمل می‌کند. شما می‌توانید افراد تاثیرگذار زمینۀ فعالیت‌تان را پیدا کنید و تبلیغاتتان را به آنها بسپارید.
      در تلگرام شما می توانید در کانال تلگرام افراد مطرح و تاثیرگذاری که توانسته اند تعداد اعضای زیادی را جذب کنند، تبلیغ خود را منتشر کنید و حتی از خود آنها هم برای واقعی تر شدن هر چه بیشتر این تبلیغ و کاهش جنبه تبلیغاتی آن کمک بگیرید.
      البته، همانطور که شما هم می دانید، این روش پر هزینه ترین روش تبلیغاتی در تلگرام است و شما باید آماده باشید تا یک هزینه چند میلیونی را صرف شناخته شدن برند خود کنید. پس بهتر است برندهای کوچک برای شروع تبلیغات خود، به سراغ این روش نروند. برای مشاهده تعرفه‌های بیستکا برای ایفلوئنسر مارکتینگ می‌توانید به صفحۀ تبلیغ از طریق افراد تاثیرگذار مراجعه کنید.

– جایگاه C3 مبلغ ۵۰ هزار تومان برای یک ماه / ۲۵۰ هزار تومان برای شش ماه

۲. رپورتاژ آگهی: هزینه معرفی کالاها یا خدمات از طریق انتشار مطلب در سایت انجمن انتشار (به صورت رپورتاژ آگهی با حداکثر ۵۰۰ کلمه و حداکثر ۲ تصویر با ابعاد کمتر از ۵۰۰ در ۵۰۰) ۲۵۰ هزار تومان برای هر ماه است که برچسب #تبلیغات منتشر خواهد شد.

۳. در صورتی که مطلب آگهی یا رپرتاژ از پیش آماده نباشد، حق‌التحریر تنظیم و نگارش جداگانه و به‌صورت توافقی تعیین خواهد شد.

مروزه با توجه به اینکه افراد تخصص‌گرا شده‌اند، کانال‌هایی با موضوعاتی تخصصی در یک حوزه بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند، به عنوان مثال به جای اینکه در یک کانال تمامی مطالب مرتبط با مدیریت و ، منابع انسانی، بازرایابی و … را ارائه کنید، فقط به یکی از این حوزه‌ها، اما به صورت جزئی و تخصصی بپردازید؛ یا به جای اینکه کانالی درهم‌وبرهم در مورد آشپزی، خانواده، تناسب اندام، تربیت فرزندان و … داشته باشید در یکی از این موضوعات فعالیت کنید و در آن تبدیل به یک مرجع شوید.

مدل درآمد زایی

درحالی‌که کانالی آموزشی مربوط به یک زمینه‌ی مشخص دارید و برای رشد این کانال مطالب ارزشمندی ارائه کرده‌اید و تبلیغات انجام داده‌اید، به سراغ ارائه‌دهندگان این آموزش‌ها مانند مؤسسات برگزارکننده‌ی دوره‌های آموزشی، انتشارات یا افراد تأثیرگزار در آن حوزه بروید و کانال خود را به آنها معرفی کنید تا تبلیغات‌شان را در آن زمینه به شما بسپارند.

برای هر زمینه‌ای متفاوت عمل کنید. به عنوان مثال فرض کنید یک کانال تخصصی آموزش آشپزی دارید،‌ در این صورت باید سراغ شرکت‌های موادغذایی بروید تا در غذاهایی که می‌توانید از محصولات آنها استفاده کنید به صورت غیرمستقیم برای‌شان تبلیغات انجام دهید. البته انواع رستوران‌ها و پلتفرم‌های سفارش آنلاین غذا هم گزینه‌ی خوبی هست که خود را برای تبلیغات به آنها معرفی کنید.

فروشگا‌های آنلاین نیز گزینه‌ی مناسبی برای مراجعه هستند، چرا که بالاخره محصولاتی را پیدا می‌کنید که مرتبط با موضوعیت کانال‌تان هستند. اگر این فروشگاه‌ها تمایلی به پرداخت هزینه‌ی ثابت نداشتند، به آنها همکاری در فروش را پیشنهاد دهید.

۲. کانال سرگرمی

🔸انجمن پزشکان عمومی ایران
🔸شیوه‌نامه #تبلیغات در رسانه‌های انجمن (مصوب ۹۷/۳/۱۰)

۸. قوانین تبلیغات:

۸٫۱. انجمن پزشکان عمومی ایران از پذیرش تبلیغاتی که مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران (از جمله مقررات وزارت ارشاد) یا حاوی لینک به سایت‌های مسدودشده باشد، خودداری و تمامی ملاحظات قانونی را در تبلیغات رعایت می‌کند؛ ولی با این حال و طبق عرف رسانه‌ها، مسوولیتی در قبال محتوای تبلیغات منتشر شده ندارد و درج آگهی به معنای تایید محتوای آن یا محتویات سایت لینک داده شده از سوی انجمن نیست.

۸٫۲. در صورتی که طی زمان انتشار تبلیغات، موردی در آن مغایر با قوانین کشوری یا اصول اخلاقی تشخیص داده شود، قرارداد به‌طور یک‌طرفه لغو خواهد شد.

۸٫۳. انجمن در رد یا قبول پیشنهاد تبلیغات مجاز است.

۸٫۴. با توجه به قوانین نظام پزشکی، رعایت این قوانین در مورد تبلیغات پزشکی و دارویی الزامی و در موارد تعریف‌شده نیاز به ارایه مجوز این سازمان برای تبلیغات داروها یا خدمات پزشکی خواهد بود.

۸٫۵. پس از درج تبلیغ و قطعی شدن واریز مبلغ، مبلغ واریزی مسترد نخواهد شد.

۸٫۶. نشانی سایت و کانال تلگرامی انجمن پزشکان عمومی ایران:

استفاده از موسیقی

یکی از تکنیک های انجام تبلیغات مدرن استفاده از موسیقی در تبلغات است این متد یکی از روش های ت پروپاگاندا می باشد و مشتریان را با استفاده از این روش ترغیب به خرید محصولات و خدمات می نمایند و آنها را متقاعد می کنند  که اشخاص دیگر نیز از این محصولات یا خدمات خریداری و استفاده می نمایند این حرکت برای صاحب آن محصولات یا خدمات سودمند است. انجام این تکنیک در تبلیغات یا همان پروپاگاندا، باعث می شود که مصرف کننده ترغیب شود که حداقل در مورد محصول و یا خدمات مورد تبلیغ فکر نماید و نظر دیگران را در مورد آن محصول یا خدمات جویا شود و در نهایت خود نیز به یکی از مشتریان آن محصول تبدیل گردد و آن محصول را تبلیغ کند.

این نوع از تکنینک های تبلیغات که بر اساس روانشناسی مصرف کننده برنامه ریزی می گردد در حقیقت یک استراتژی در تبلیغات مدرن است و می تواند در هر یک از انواع رسانه های چه صوتی و چه تصویری گنجانده شود.

استفاده از تاثیر تشویق در تبلیغات مدرن

تبلیغات تشویقی و ترغیبی به نوعی از تبلیغات مدرن گفته می شود که با استفاده از هدیای تبلیغاتی و یا درست کردن رویدادهای رسانه ای و event ها ذهن مصرف کننده را  ترغیب و تشویق می نمایند این حرکت به نوعی جل توجه مصرف کننده محسوب می گردد و روشی موثر در عرصه تبلیغات است.

گفتنی است تهیه هدایای تبلیغاتی و تشویقی و درست کردن رویدادهای رسانه ای و event ها باید بسیار خلاقانه، تاثیرگذار و کارآمد باشد تا برای صاحب برند سودمند و دارای توجیه اقتصادی باشد.

http://isgp.ir
https://t.me/isgp_ir

۸٫۷. مبلغ مورد نظر باید به حساب ۱۶۲۴۲۶۲۹۰۶ بانک ملت به نام انجمن علمی پزشکان عمومی ایران (یا شماره کارت: ۶۱۰۴۳۳۷۹۲۳۰۵۴۱۷۳، شناسه پرداخت: ۱۰۰۰۶۵۲) واریز و تصویر فیش مربوطه به‌همراه متن یا تصویر آگهی به نشانی زیر تلگرام شود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *